Subject: Vastus Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km km 62,2-64,8 Päädeva-Orgita lõigu 2+2 maantee ehitusloa menetlusele
From: Eliisa Mõistlik - RAM <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 09:41:39 +0300

Tere

Täname, et olete kaasanud Kliimaministeeriumi Riigitee nr 4
Tallinn–Pärnu–Ikla (E67) km 62,2–64,8 Päädeva–Orgita lõigu 2+2 maantee
ehitusloa menetlusse. Oleme esitatud materjalidega tutvunud ning
Kliimaministeeriumi valitsemisel oleva riigivara seisukohast ei ole
esitada sisulisi ettepanekuid ega vastuväiteid.

Lugupidamisega

	Eliisa Mõistlik
Riigivara nõunik | Kinnisvaratalitus
58550924|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn |
<https://www.fin.ee> www.fin.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.